Veel gesteelde vragen (FAQ) – Izartshop
Bestellingen & Verzending
1. Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via mijn website. Voeg het gewenste product toe aan je winkelwagen en volg de stappen om af te rekenen.
2. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden niet automatisch berekend bij het afrekenen. Je moet het zelf aangeven. Ze kunnen variëren afhankelijk van de locatie en de grootte van je bestelling TARIEVEN
3. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen worden doorgaans binnen max 3 werkdagen verwerkt en verzonden. Je ontvangt een bericht met een trackingnummer zodra je bestelling onderweg is.
4. Verzend je ook internationaal?
Ja, ik bied een internationale verzending aan. Houd rekening met langere levertijden en eventuele invoerrechten of belastingen die per land kunnen verschillen. Voor alle orders gelden DHL tarieven voor buitenland.
Producten & Materialen
5. Zijn alle kunstwerken handgemaakt?
Ja, al mijn sieraden, vazen en schilderijen zijn met de hand gemaakt en met zorg ontworpen, waardoor elk stuk uniek is.
6. Kan ik een op maat gemaakt kunstwerk bestellen?
Ja! Neem contact met mij op om de mogelijkheden voor een gepersonaliseerd kunstwerk te bespreken.
Retourneren & Ruilen
7. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, ik accepteer retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst. Het product moet onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. De retourkostenzijn voor jou. Bekijk mijn retourbeleid op de website voor meer details.
8. Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Als je bestelling beschadigd is aangekomen, neem dan binnen 2 dagen contact met mij op met foto’s van het product en de verpakking. Ik zoek graag naar een passende oplossing.
Betalingen & Cadeaubonnen
9. Welke betaalmethoden accepteer je?
Ik ben een klein ondernemer en niet alle betalingsmethodes zijn bij mij beschikbaar. Ik accepteer onder andere: google pay, credit carts, PayPal en directe bankoverschrijving.
LET OP; de boven benoemde platforms rekenen operatiekosten erbij (meestal is dat ong. € 0,40). De directe bankoverschrijving optie (een betalingsverzoek die ik aan u stuur) is misschien een beetje omslachtig maar draagt geen extra kosten bij. Alle betalingen worden uiteraard veilig verwerkt.
10. Bied je cadeaubonnen aan?
Ja! Je kunt een cadeaubon aanschaffen via mijn website, perfect voor een uniek en creatief cadeau.
Contact & Overig
11. Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt mij bereiken via e-mail/telefoon/contactformulier op de website. Ik streef ernaar om binnen een paar uur te reageren. T0615885822 info@izartshop.nl
12. Waar kan ik Izartshop volgen voor updates en nieuwe collecties?
Volg mijn op Instagram & Facebook of TikTok voor de nieuwste kunstwerken, inspiratie en aanbiedingen!